Squaw Valley

meet victor
(this is himself)
i love, love, love the photography that victor makes.i only know him through his blog,but he seems like a very sweet guy, sensible and sensitive.victor is only sixteen, which made me think aboutpursuing your interest in life early on...i mean... maybe he won't be a photographer later,but maybe he will. and i'm quite sure thatlooking at the world with a photographer's eyes now,will or might make all the difference for him later on.i remember, i started sewing when i was nine or ten.(and started drawing when i could lift a pencil,but maybe that's just normal for a kid.)well i'm not a seamstress now, but i think thatcreating is somehow ingrained in me, even thoright now i only do it in my head...but just wait and see,one day i'll make stuff again, i promise.
so thanks to victor for taking usinto various moods with his photography.
be sure to visit him, he'd be happy i'm quite sure.here at his digitalog.or here at his tumblr.
***
victort csak a blogjáról ismerem, de nagyon kedves fiúnak képzelem. a dominikai köztársaságban él... onnan jött oscar de la renta is. :) még csak tizenhat éves, amiről az jut eszembe, hogy szerintem nagyon jó dolog fiatalon elkezdeni azt a tevékenységet, ami érdekel az életben. lehet, hogy felnőttkorában nem is fotós lesz, de szinte biztos vagyok abban, hogy hasznára lesz majd később is, hogy már most fotós szemmel szemléli a világot. erről az jut eszembe, hogy én is kilenc-tízéves forma lehettem, amikor elkezdtem varrni... (rajzolni persze ennél sokkal hamarabb kezdtem, de az talán természetes, hogy a gyerekek rajzolnak.) és hál istennek most nem varrónőként tengetem az életem (a tengetem az igaz, csak a varrónő nem), mégis azt gondolom, hogy belémevődött (hú, milyen szavakat használok... :D) az alkotás mint olyan, és habár most sokkal inkább csak fejben vagy álmomban játszom, azért biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra fogok dolgokat alkotni. :) köszönöm victornak, hogy érdekes hangulatokba repít a képeivel, nekem nagyon-nagyon tetszenek a fotói. nézzétek meg a blogjait. itt és itt (ez a tumblr-je).