Squaw Valley

whaaaaaaa!! :) :)
whaaaaa.i did it!i made it into the next round of the competition. :)i think i kinda prepared myself for both scenarios...i could have accepted the relief of not having to make this mini collection,but i truly hope that having to make it will be so much more of a thrill!
we'll see!
i don't know if i can post my designs, now that i got through,so i'm afraid i'll have to ask that first.
but anyways, i'm soooo, soooo happy that they did like "my vision".
hugs,agnes:)
***
húúúúúúú. hát, úgy néz ki, hogy továbbjutottam a "gombold újra" pályázaton! :) nagyon jó, hogy ilyen hamar eldöntötték, mert így is nagyon ideges voltam. igyekeztem mindkét lehetőségre felkészülni, de az esélylatolgatás azért eléggé idegőrlő mulatság... elhatároztam, hogy ha nem jutok tovább, akkor annak fogok örülni, hogy nem kell belevetbem magam a munkába éjt napallá téve, ha pedig továbbjutok, akkor annak, hogy végre belevethetem magam a munkába, éjt nappallá téve. nagyon szeretném megmutatni nektek a terveket, de azt hiszem, először utána kell kérdeznem, hogy mit szabad és mit nem. mindenesetre, nagggyon-nagggyon örülök, hogy tetszett nekik a "vízióm", és nagyon remélem, hogy ezek után meg tudom olyan szépre csinálni a ruhákat, hogy érdemesek legyenek a bemutatásra. mára ennyi, puszi mindenkinek, á