Squaw Valley

looks i like
some easy, no-fuss looks.
i like loose and baggy pants even tho they don't flatter.i also like shorts that look like they were handed down by my granpa.i like gray... it used to be my favourite color. maybe it still is.i like the "racerfront" cuts.i like the combination of brown and black.i would say i like hats, too... and i do, but never wear any.
spring-summer 2012 campaign and lookbook pics from the label hache.
see the whole collection here.
to be honest, their upcoming fall-winter colection is even better.but heck, it's summer, let's celebrate summer while we can.
through popbee.
oh, off i go to study...
***
eccerű de szerintem naccerű cuccok az olasz hache idén nyári kollekciójából. szeretem a laza, bő nacikat, még ha nem is túl előnyösek. tetszenek az olyan rövidnacik is, amelyek úgy néznek ki, mintha nagypapámtól örököltem volna őket. pedig nagypapámtól csak egy órát örököltem. az is jó. szeretem a szürkét... az volt a kedvenc színem régebben. talán még most is. tetszik az eleje szabása azoknak azoknak a kis ruháknak... az előre fordított úszóvállra gondolok... szép vállat csinál. szeretem a fekete-barna színkombinációt. mondanám, hogy szeretem a kalapokat is... és szeretem is, de nekem nincs egy sem, így nem is meglepő, hogy soha nem hordok kalapot. szóval tetszenek ezek az outfitek (bocsánat, a szett szót valami személyes ellenszenv miatt rendszerint látványosan kerülöm, az öltözék szó viszont kezd ódivatú lenni...), és ami azt illeti, a soron következő őszi-téli kollekciójuk pedig még jobban tetszik... de mivel most nyár van, örüljünk most a nyárnak. node, én mentem tanulni.