Squaw Valley

a necklace that i like
i have long been in love with the ideaof making necklaces of textile chain.
proof is this old post back in 2010.
i even made one for my diploma workbut in the end i didn't include it becauseit didn't turn out that good... i should havemade another one but i didn't have the time for that.
okay... so it's just no wonder that i likethis thing, a so-calledchain scarf by artist jim drain, very much.
i wouldn't be afraid to pair this piece with an equally stronglyvisual garment, like something with really bold print!floral or otherwise.
via here.
also, i think it's a great diy idea, too.
***
már jó régóta játszom a gondolattal, hogy csinálni kellene egy textil-lánc nyakláncot. bizonyíték erre ez a régi poszt még 2010-ből.
sőt, valójában már csináltam is egy textil-lánc nyakláncot úgy másfél éve a diplomamunkámhoz, csak nem sikerült olyan jól, újat készíteni pedig már nem volt időm, így nem tettem bele.
no mindegy... szóval, nem csoda, hogy nagyon tetszik nekem ez a csuda egy nyaklánc, amelyet lánc-sálnak nevez az ötletgazdája, jim drain művész.
én nem haboznék ezt valami vizuálisan hasonlóan erőteljes dologgal párosítani... valami nagyon mintás dologra gondolok, legyen az virágos vagy bármi más.
jó kis kézimunkaötlet ez szerintem. innen.