Squaw Valley

i'm back
seems i haven't been in the blogging mood lately.it's not that i've been so very busy.i think it's just the contrary, i've been quite lazy.but i think that now i'm back.
also, i've been on a little sailing tripin croatia last week.needless to say, i loved it a lot!
pic above is me in sibenik.
i might post some more pics, too.
see y'all soon.
***
úgy tűnik, hogy az utóbbi időben nem voltam valami nagy blogolós kedvemben... nem mintha annyira elfoglalt lettem volna, azt hiszem inkább épp ellenkezőleg, elég lusti voltam... nem sok mindent csináltam, és emiatt itt is ellustultam. node, azt hiszem, most visszatértem... reméljük. :)
megaztán múlt héten, afféle váratlan fordulatként, elugrottam kicsit nyaralni is. vitorlástúrán voltunk az adrián. mondanom sem kell, hogy mennyire jó volt, és asszem, nagy szükségem is volt rá, hogy kiszakadjak kicsit a városból és a pillanatnyi semmittevésből. a fönti képen épp sibenikben mutatom be sáskatudományomat. igyekszem majd még további fotókat is közkinccsé tenni. :) viszlát hamarosan. á